تیمار بلاگ

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خالق برند تیمار از میان جنگل و کویر، تا باشگاه مشتریان بانک پارسیان

خانم الهام اسدی کارآفرین و مدیرعامل استارتاپ هوشمند آفرودی و گردشگری تیمار به میدان رقابت با پلتفرم های ایرانی و بین المللی آنلاین خدمات دهی به مسافر آمده است. مشتریانش اما مشتری های معمولی و ساده نیستند که فقط بخواهند از مبدا به مقصد برسند، مشتریانش هم مثل خدماتی که ارائه می دهد مشتری های خاصی هستند. با خالق برند تیمار به گفت و گو نشستیم و کمی کنکاش کردیم تا با ایده ها و اهدافشان بیشتر آشنا شویم.

خانم اسدی لطفا برامون از پلتفرم تیمار بگویید؟

تیمار در واقع یک پلتفرم برای درخواست ماشین های آفرودی و سافاری است که مشتریانش طبیعتگردها هستند. داخل سایت و یا اپلیکیشن تیمار که می شوید یا باید مسافری باشید که به دنبال اجاره خودرو آفرودی هستید و یا راننده که ما به آن ها راهنما یا سفیر می گوییم. علاقه ی شخصی من به طبیعت گردی و کارآفرینی باعث شد که با هدف ایجاد چهارهزار شغل و به وجود آمدن رفاه و امنیت برای طبیعت گردها به این حوزه ورود کنم.

علاقه مند هستید اول از خدماتی که به طبیعت گردها می دهید، بگویید یا از سفیرها (راننده ها)؟

بهتر می دانم از شروع کار تیمار و جذب سفیرها که بعد از اخذ مجوزهای لازم از یک فراخوان در تعمیرگاه مجموعه تیمار شروع کردیم، بگوییم تلاش برای جذب افرادی که ماشین های آفرود دارند؛ جالب است بدانید که خیلی از افراد هستند که طبیعتگرد هستند، ماشین های آفرودی دارند و با شرایط اقتصادی به وجود آمده حتی از پس هزینه های تعمیر ماشین هایشان بر نمی آیند! فراخوان دادیم و نسبت به جذب این افراد اقدام کردیم و استقبال خیلی خوبی هم داشت.

در ابتدا برای این افراد ورکشاپ های تخصصی برگزار کردیم، سفیرها آموزش های لازم را چه برای رانندگی در شرایط سخت، نحوه ی تور لیدری، رفتار با مسافر، لوکیشن های دیدنی و… دیدند.

به جز اشتغال زایی برای سفیرها و دریافت هزینه سفر (اگر فقط آخر هفته ها سفر داشته باشند، درآمد حداقل ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان در ماه خواهند داشت). آفرهای خوب اقتصادی برای سفیر ها در نظر گرفتیم، در شهرهای مختلف با تعمیرگاه های مجاز مورد تایید تیمار قرار داد بستیم به طوری که خودروی هر سفیر قبل از شروع کار با ما به صورت رایگان عیب یابی و تست سلامت می شود و این آفر اینجا تمام نمی شود، بعد از سفر هم هر موردی برای خودروها پیش بیاید ۵۰ درصد هزینه تعمیرات را تیمار به عهده می گیرد. بیمه کامل سفیر و مسافر در زمان سفر هم به عهده تیمار است و چه مسافر چه سفیر از شروع سفر تحت بیمه قرار می گیرند.

کلاردشت

موضوع بعدی هم که به امنیت مسافرها برمی گردد، این است که مثل تمام پلتفرم های آنلاین تاکسی تمامی سفیرهای ما توسط نیروی انتظامی احراز هویت شده و عدم داشین سوء پیشینه و تست های سلامت روانی و… از شرط های مهم جذب سفیر در تیمار است.

مراحل جذب سفیر در اپلیکیشن و سایت تیمار بسیار آسان بوده و اشخاص علاقه مند به راحتی می توانند درخواستشان را برای شروع همکاری با ما در سایت tmartravel.ir ثبت و مدارکشان را آپلود کنند.

تیمار چه خدمات منحصر به فرد برای مسافرها و طبیعت گردها دارد؟

سفر با ماشین های آفرود به خودی خود برای خیلی ها منحصر به فرد است. خیلی ها توانایی خرید ماشین هایی مثل پرادو، هایلوکس، اف جی کروز، و… را ندارند و علاقه مند رفتن به دل جنگل و کویر و جاهای صعب العبور هستند، یا این که تجربه رانندگی کردن در جاهای سخت مثل کوه و کویر را ندارند و یا لوکیشن های مناسب برای این کار را نمی شناسند و دوست دارند با یک راهنما به همچین دنیای هیجان انگیزی ورود کنند؛ تیمار در واقع این رویای طبیعتگردها را به واقعیت تبدیل می کند.

مسافر چه مراحلی را باید برای گرفتن سرویس از تیمار بگذراند؟

دریافت خدمات از تیمار بسیار آسان است و تنها تفاوت آن با دیگر پلتفرم ها این است که باید تفریبا ۴ ساعت قبل از سفر به سایت تیمار مراجعه کنید، مبدا و مقصد، تعداد همسفران و مدل خودرو رو انتخاب نموده و هزینه را پرداخت نمایید، بعد از انجام این فرآیند کارشناسان تیمار با شما تماس می گیرند و اطلاعات لازم را که درباره سفرتان نیاز دارید به اطلاع شما می رسانند، مانند همراه داشتن لوازم ضروری مورد نیاز در سفر، شرایط آب و هوایی مقصد و…

سفر با تیمار چه تفاوتت با تورهادارد؟

در این سفر به جز خودروی های لوکس و آفرودی که در اختیار شما قرار می گیرد همه چیز در واقع اختصاصی است، شما یک ماشین در اختیار دارید که به هر مکانی علاقه داشتید ورود کنید. توقف کنید، عکاسی کنید و… ولی در تورها باید تابع جمع باشید. شاید مکان و یا جمعی باشد که شما علاقه به حضور در آن نداشته باشید. داشتن حریم خصوصی در سفر با تیمار بهترین گزینه ای است که در اختیار مسافران قرار می گیرد.

برنامه تیمار برای اسکان شبانه مسافران چیست؟

همانطور که گفتم در سفر با تیمار همه چیز بر اساس درخواست مسافران برنامه ریزی می شود، برخی از مسافران علاقه مند به کمپ کردن در جنگل و کویر هستند و برخی دیگر می خواهند در یک اقامتگاه لوکس و یا نرمال اقامت داشته باشند و ما برای هر دوی این موارد پیش بینی های لازم را انجام داده ایم و در خیلی از شهرها اقامتگاه ها هم دست مسافرین باز باشد. به زودی امکان رزرو اقامتگاه با تنوع بسیار بالا در سایت تیمار قابل استفاده خواهد بود.

هم اکنون سرویس های تیمار در چه شهرهایی ارائه می شود؟

ما برای هر مقصد درخواستی توسط مسافر سرویس ارائه می دهیم ولی در حال حاضر بیشترین سفرها ما به مشهد، کاشان، اصفهان، یزد، شیراز، شمال ایران و در جنگل ها و کویرها می باشد.

چه آفر های ویژه ی اقتصادی برای مسافرین در نظر گرفته اید؟

ما برای ارائه تخفیف به مسافرین عزیز طرح های زیادی را ارائه کردیم اما یکی از مهم ترین این ها توافق با بانک پارسیان است، اعضا محترم باشگاه مشتریان بانک پارسیان هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت تیمار با اخذ تخفیف ۱۰ درصدی از خدمات تیمار استفاده کنند.

تا کنون چند سفر با تیمار انجام شده است؟

از ابتدای اردیبهشت ماه حدود ۴۰۰ سفر در این پلتفرم نو پا انجام شده که طبق نظرسنجی رضایت مندی ۱۰۰ درصدی برای هم سفیر و هم مسافر را به همراه داشته است.

منابع: fznews.irasreertebat.comictnews.ir

تاریخ انتشار خبر: ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۱۴:۰۰

(گفتگو با خانم الهام اسدی کارآفرین و مدیرعامل استارتاپ هوشمند آفرودی و گردشگری تیمار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *