تیمار بلاگ

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آبشار بیشه لرستان

آنچه میخوانید...

می خوای بدونی آبشار بیشه کجاست و راجبش بدونی؟ آبشار بیشه یکی از جاذبه های طبیعی استان لرستان هستش. لرستان همون جاییه که اولین جوامع بشری رو راه انداختن. یه لوکیشن طبیعی با آبشارهای فراوون و پرآب. توی این منطقه تو دل کوه زاگرس، آبشار بیشه که یکی از زیباترین آبشارها شمرده میشه، وجود داره. این منطقه ی سرسبز و پرآب؛ جزو مناطق طبیعی و پرطرفدار به حساب میاد. تو این مقاله که تیمار نوشته؛ همه چیز درمورد این استان و آبشار بیشه با زیبایی های خاصش رو توضیح داده.

آبشار بیشه لرستان

بیشه لرستان یه لوکیشن سرسبز جنگلی طور و دیدنیه. با وجود آبشار بیشه که تو دل این بخش سرسبز خودشو جا داده، زیبایی هاش چندین برابر شده. این آبشار بکر با ۴۸ متر ارتفاع، چهل و هشتمین اثر ملی ایرانه. دور تا دور این آبشار طبیعت خوشگل و دلنشینی به چشم می خوره. آبشار بیشه از چند تا آبشار و چشمه های کوچیک تشکیل شده که همگی به رودخونه معروف سزار میرسن. یکم اونور تر در نزدیکی آبشار بیشه، وجود یکی از خطوط ریلی مهم ایران باعث شده که این منطقه سر تا سر سال رفت و آمد مردم و مسافرها رو ببینه و تو هر روزی از سال که باشه؛ همچنان یه منطقه پر رفت و آمد شناخته بشه.

موقعیت جغرافیایی آبشار بیشه لرستان

بیشه جزو بهترین جاذبه های استان لرستانه، که تو منطقه ی کوهستانی و دامنه های کوه زاگرس به وجود اومده. آبشار بیشه در شهرستان دورود قرار داره. جالبه که بدونید با شهرستان هایی مثل: ازنا، الیگودرز، بروجرد و… همسایه ست. فاصله بیشه تا خرم آباد یه چیزی حدود ۶۵ کیلومتره. تپه های کلاه کوه تو شرق بیشه و کوه ازگن تو شمال بیشه هستن.

روستای بیشه، زیبای سحر انگیز

این آبشار نزدیک جنگل های پهناور بلوط و روستای زیبای بیشه قرار داره و گذر قطار از وسط این طبیعت ناب چشم اندازهای دلنشینی ایجاد کرده. آب و هوای خنک و تازگی منطقه به همراه سرسبزی درختان این لوکیشن رو به مکانی دیدنی و جذاب تبدیل کرده. در بالای آبشار، نزدیک ایستگاه قطار، چشمه های آبی زیادی وجود دارند که از دل کوه سرچشمه می زنند و با صدای آب، آرامش و زیبایی بیشه رو می سازند. روستای بیشه که در کنار آبشاره، میزبون گردشگران و طبیعتگردانی هست که برای گشت و گذار در دل این طبیعت به اینجا سفر می کنند. اهالی این روستا هم ارتباط نزدیکی با ساکنان شهرهای دور و بر دارن و هم این که همگی خوش آمدگویی خوبی رو برای مهمانان و بازدیدکننده از شهرشون رو به جای می آورن.

تفریحات آبشار بیشه

روستا گردی: بهتره که تو سفرتون به آبشار بیشه، گشت و گذار تو روستای بیشه رو هم توی برنامه سفرتون جا بدید. اخه این روستا خیلی مکان دلپذیریه و خودتون باید سفر کنید و تجربه ش کنید.

عکاسی: آبشار بیشه و دور و برش با مناظر طبیعیش یک جای خیلی با حال برای عکاسی و گرفتن عکس های خوبه. اینجا جای مناسبیه که خاطرات قشنگ و به یاد موندنی رو با عکس ها ثبت کنی که فراموش نشن.

تماشای طبیعت: تماشای یه آبشار با طبیعت دور و برش، دل نوازه. آب که داره میریزه و صدای خودشو می سازه، باعث میشه که دست و پا شما به هم بریزه! این منظره زیبا انسان رو کاملا شگفت زده می کنه و واسه گرفتن تمام توجهتون، می تونه کافی باشه!

حقیقتش، تو فصل بهار و تابستون، بهترین زمانه که بری بیرون و این آبشار زیبا رو تو دل طبیعت ببینی. تو پاییز هم وقتی که برگای درختا رنگارنگ میشن، اینجا خیلی دل نشینه و نمایش خوشگلی هایی که داره مطمئنا دلتو می بره. تو زمستون هم، وقتی آبشار یخ می زنه، با سرمایی که احساس می کنی اما بازم منظره ی یخ زده ی آبشار و زیبایی هاش ارزش دیدن و داره و میتونه کاری کنه که سرما رو فراموشت بشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *