تیمار بلاگ

جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مجموعه هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده، تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی تماشاخونه است. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال هفت با ما همراه باشید.

طلسم سریال هفت شکست

قسمت اول سریال هفت به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی مشترک محمد امین، امروز، ۲۳ آبان ماه سه شنبه در شبکه نمایش خانگی تماشاخونه منتشر شد. اگر از علاقه مندان سریال های معمایی هستید، می توانید سریال هفت را به صورت رایگان و اختصاصی؛ سه شنبه هر هفته ساعت ۰۷:۰۰ از پلتفرم تماشاخونه تماشا و دنبال کنید. سریال جنایی و درام هفت به نویسندگی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده ساخته شده است. این مجموعه دومین تجربه حضور او در شبکه نمایش خانگی به شمار می رود. اسدی زاده پیش از این با سریال کرگدن توانست نظر بینندگان شبکه نمایش خانگی را به خود جلب کند.

خلاصه داستان سریال هفت

داستان هفت حول محور درآمدزایی هفت دانشجو است که به راه خلاف می رسند. شواهد حاکی از آن است که ژانر اکشن و اجتماعی دوباره در شبکه نمایش خانگی پررنگ تر شده است. سریال هفت از سال ۱۳۹۹ تولیدش را آغاز کرد و خرداد ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید. زمانی اعلام شد این سریال قرار است عرضه شود که در نهایت با تأخیر پیش آمده،‌ اکنون پس از دوسال انتظار؛ قسمت اول توانست از طریق پلتفرم اختصاصی تماشاخونه به پخش برسد. سریال هفت جزو آثار پر بازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. بازیگرانی چون رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، هانیه توسلی، امیر جعفری، بابک حمیدیان و… در آن ایفای نقش کردند. قصه یک خطی که درباره این سریال می توان می گفت؛ درباره ی گروهی به نام هفت است که برای گرفتن انتقام خون دوستشان از یک مافیای مواد مخدر دست به هرکار غیرقانونی می زنند. شخصیت اصلی داستان نیز نازنین بیاتی است که در سریال آنیل نام دارد.

در خلاصه داستان آمده است: (ما رفیق بازیم،‌ پای حق وامیستیم، بزنن می زنیم، بکشن، می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هر چی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم.)

منابع خبری:

خبرگذاری میراث آریا ـ خبرگذاری ایسنا ـ خبرگذاری مهر ـ فرارو ـ پایگاه خبری آفتاب ـ زندگی با تکنولوژی ـ فیلم نیوز ـ پارت نیوز ـ رویداد ایران ـ آخرین خبر

لینک مستقیم تماشای قسمت اول سریال هفت در پلتفرم اختصاصی و رایگان تماشاخانه: قسمت اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *